مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 17:402021-06-04اقتصادي

اهدای 68 فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد در بانه


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بانه از اهدای 68 فقره جهیزیه به ارزش 27 میلیارد ریال به نوعروسان تحت حمایت خبر داد.

- بانه- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بانه از اهدای 68 فقره جهیزیه به ارزش 27 میلیارد ریال به نوعروسان تحت حمایت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست و این نهاد انقلابی در طول سال در این راستا اقدام به اهدا جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش می کند.

وی افزود: امروز شاهد اهدا 68 فقره جهیزیه شامل یخچال، گازفردار، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و تلویزیون به 68 زوج بانه ای هستیم.

فرقانی اعلام کرد: بسته اهدایی به نوعروسان به ارزش هر فقره 400 میلیون ریال با پنج قلم کالای اساسی است و بخشی از دغدغه زندگی این 68 زوج را برای تأمین تجهیزات مورد نیاز زندگی برطرف می کند.

وی افزود: امسال افزایش 67 درصد کمک معیشتی مددجویان کمیته امداد خمینی (ره) داشتیم که با افزایش مستمری مددجویان ماهیانه 34 میلیارد ریال به حساب مستمر بگیران کمیته امداد امام خمینی (ره) بانه پرداخت می شود.

فرقانی گفت: شش هزار و 500 خانوار با جمعیت 17 هزار نفر در شهرستان بانه تحت پوشش این نهاد هستند که 11 درصد جمعیت این شهرستان را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 68 فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد در بانه

اهدای 68 فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد در بانه