مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 15:252021-06-04حوادث

حریق کارگاه طلاسازی در اصفهان مهار شد


رییس اداره ارتباطات آتش نشانی اصفهان با اشاره به حریق کارگاه طلاسازی در میدان امام علی(ع) بازار مجلسی اصفهان گفت: وجود مواد قابل اشتعال و سقف قدیمی و چوبی و متصل به مغازه های مجاور می توانست فاجعه ای کم نظیر را در مجاورت بازار بزرگ اصفهان رقم بزند.

- فرهاد کاوه آهنگران امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فوت کارگری پس از سقوط در چاه 20 متری اظهار داشت: در ساعت 11 و 25 دقیقه امروز یک مورد سقوط کارگر حدود 25 ساله تبعه افغان واقع در روستای دشتی (شرق اصفهان) داخل چاه 20 متری  به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: بلافاصله آتش نشانان از ایستگاه شماره 23 شهرک شهید کشوری و 5 خیابان سلمان فارسی به محل حادثه اعزام شدند.

  وی افزود: کارگر مذکور که در اثر شدت جراحت و به تایید اورژانس جان سپرده بود را از چاه خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس شهر و نیروی انتظامی دادند.

کاوه آهنگران با اشاره به حریق کارگاه طلاسازی در میدان امام علی(ع) بازار مجلسی اصفهان بیان کرد: ساعت 19 روز گذشته یک مورد حریق کارگاه طلاسازی به سازمان آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله ایستگاه های 9 ، 4 و 17 به محل حادثه اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق کارگاه طلاسازی در اصفهان مهار شد

حریق کارگاه طلاسازی در اصفهان مهار شد