مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-04سياسي

با قهر کردن از صندوق رای مشکلاتمان حل نخواهد شد


باید همه به صحنه بیاییم و وظیفه خود را انجام دهیم و در عین حال با تواصی برای حضور و دعوت از دیگران برای خلق یک حماسه باشکوه تلاش کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز حجت الاسلام محمد یعقوبی در خطبه های این هفته نماز جمعه نطنز با اشاره به سالگرد ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: مهم ترین ابتکار امام خمینی، مردم سالاری دینی تحت عنوان جمهوری اسلامی بود که امام نظام را بر اساس مردم سالاری دینی به وجود آورد.

 امام جمعه نطنز افزود: در اوایل انقلاب برای زوال انقلاب حرف هایی زده می شد و حتی بعضی از خبرگزاری های غربی بعد از رحلت امام خبر از بین رفتن جمهوری اسلامی می دادند، آنها معتقد بودند که مردم وابسته به ویژگی های شخصی امام بودند و وقتی امام از دنیا رفت مردم نیز دلسرد شده و این حکومت تمام خواهد شد.

وی بیان کرد: این یک اشتباه محاسباتی دشمن بود، بنیان های بعد از مدت کوتاهی رو به افول گذاشته یا جهت آنها عوض شد اما نظام ایران بر اساس جمهوری و اسلامی هر روز توسعه یافته تر و پیشرفته تر شد و نهال انقلاب امروز به درخت تنومندی تبدیل شده است.

 امام جمعه نطنز خاطرنشان کرد: راز توسعه یافتگی نظام دو کلمه مقدس جمهوری و اسلامی است و همراهی این دو این دو واژه باهم کار بزرگ امام بود که جمهوری اسلامی ایران را تحق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با قهر کردن از صندوق رای مشکلاتمان حل نخواهد شد

با قهر کردن از صندوق رای مشکلاتمان حل نخواهد شد