مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 10:052021-06-04سياسي

دولت آینده دولتی مشورت پذیر باشد


دولت آتی باید دولت مشورت پذیر باشد و از نخبگان و مردم در انجام امور استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی، سیاسی جمعه اراک اظهار کرد: انتخابات پیشرو مهم ترین عرصه سیاسی کشور است، و مردم با شرکت در انتخابات باید به تشکیل دولتی   مشورت پذیر و فسادستیز کمک کنند.

وی تصریح کرد: دشمن تلاش گسترده ای برای جلوگیری از برگزاری انتخابات با شکوه دارند، اما باید همه دست به دست هم داده و توطئه دشمن را خنثی کنند.

امام جمعه اراک ادامه داد: مردم باید با انتخاب افراد اصلح در سرنوشت خود و کشور سهیم باشند و با حضور آگاهانه در انتخابات به تشکیل دولتی مقتدر، عدالت خواه، ضد فساد کمک کنند.

دری نجف آبادی بر لزوم عزم دولت آتی برای حل مشکلات کشور تاکید کرد و بیان داشت: دولت آینده باید دولتی مشورت پذیر بوده و از نخبگان در حل مشکلات کشور استفاده کند.

وی با بیان اینکه رفع بیکاری، حل مشکل مسکن، افزایش صادرات غیرنفتی و سرمایه گذاری در کشور از مهم ترین برنامه های دولت آینده باشد، گفت: همه باید با برای ساخت ایرانی سربلند دست به دست هم دهیم.

امام جمعه اراک با اشاره به ارتحال امام (ره)  بیان داشت: امام تحقق مردم سالاری دینی را در جامعه رقم زد و موجب استقلال و خسارت های بسیاری را به کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت آینده دولتی مشورت پذیر باشد

دولت آینده دولتی مشورت پذیر باشد