مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-04سياسي

تاکید ائمه جمعه کرمان بر انتخاب اصلح در انتخابات 28 خرداد


همه حضورها در دوران بیش از 40 ساله انقلاب موثر بوده و موجب یاس و ناامیدی و شکست دشمنان شده است و حضور حداکثری در انتخابات بسیار مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام سیدمحمود حسینی امروز در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: حضور حداکثری در انتخابات بسیار مهم است و اگر نارضایتی هم در برخی مسائل وجود داشته باشد با انتخاب خوب جبران می شود و اگر بگوییم در انتخابات شرکت نمی کنیم این روند و مسیر ادامه خواهد یافت .

امام جمعه سیرجان گفت: همه حضورها در دوران بیش از 40 ساله انقلاب موثر بوده و موجب یاس و و انقلاب را رقم زد که قطعا برای همه طیف های سیاسی و قشرهای مختلف مردم مهم بوده و خواهد بود.

وی افزود: انتخابات یک امتحان الهی برای ملت ایران است که می تواند سرنوشت کشور را تعیین کند و عدم حضور قطعا خواسته دشمنان و توصیه بدخواهان ملت ایران است که از گناهان کبیره و کمک به دشمنان اسلام قرار خواهد بود.

خطیب جمعه سیرجان هدف دشمن را اختلاف افکنی و در مواقع حضور در صحنه های مختلف دانست و گفت: اتحاد و صفوف به هم فشرده مردم موجت عزت ایران اسلامی و پیشرفت و اقتدار کشور است و اختلاف نظرها هیچگاه نباید به تفرقه بکشد چرا که همه ما دوستدار نظام و انقلاب و کشورمان هستیم و هرگز اجازه نخواهیم داد دشمنان به اهداف شوم خود برسند لذا با هماهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید ائمه جمعه کرمان بر انتخاب اصلح در انتخابات 28 خرداد

تاکید ائمه جمعه کرمان بر انتخاب اصلح در انتخابات 28 خرداد