مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 09:202021-06-04سياسي

علی لاریجانی تایید صلاحیت می شود؟


منصور حقیقت پور مشاور لاریجانی معتقد است که بیانات رهبری در مورد ردصلاحیت ها حکم حکومتی برای لاریجانی بود و ستادهای علی لاریجانی به محض اعلام شورای نگهبان فعال می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ منصور حقیقت پور بیانات رهبر انقلاب درباره ظلم به برخی از رد صلاحیت شدگان را نوعی حکم حکومتی و خطاب به شورای نگهبان خواند و گفت که مطالبه رهبر انقلاب درباره جبران جفای روا شده به برخی رد صلاحیت شدگان نباید روی زمین بماند.

منصور حقیقت پور در گفت وگو با اعتمادآنلاین درباره بیانات رهبر انقلاب مبنی بر این که در جریان عدم احراز صلاحیت، به بعضی از کسانی که احراز صلاحیت شان نشده بود، جفا شد گفت: آقای لاریجانی در برابر تهمتی که به او زده شد سر تمکین فرود آورد و باید قدردانی کرد از رهبر انقلاب که به یاری مظلوم آمدند.

آنچه امروز رهبر انقلاب گفتند حکم حکومتی بود او تاکید کرد: آنچه امروز رهبر انقلاب گفتند حکم حکومتی بود که با توجه به ظلم روا شده در حق برخی افراد شورای نگهبان شرعاً مکلف است مساله را مورد بررسی قرار داده و اعلام موضع و نظر کند.

حقیقت پور با بیان این که شورای نگهبان یا با بیانیه به این حکم حکومتی لبیک بگوید یا جلسه ای برای بررسی دقیق این مساله تشکیل دهند، افزود: رهبر انقلاب در این صحبت با یاری مظلوم تاکید کردند که هم عوامل گزارش دهنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی لاریجانی تایید صلاحیت می شود؟

علی لاریجانی تایید صلاحیت می شود؟