مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-04سياسي

حضور حماسی و انتخاب فرد اصلح مایه قدرت نظام و شکست دشمنان خواهد شد


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر مطابق معمول روزهای جمعه در پیامی تحت عنوان پیام آدینه به برخی نکات مهم و مسائل روز پرداخته است.

- ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان بوشهر مطابق معمول روزهای جمعه در پیامی تحت عنوان پیام آدینه به برخی نکات مهم و مسائل روز پرداخته است.

متن کامل پیام آدینه آیت الله صفایی بوشهری در روز جمعه 14 خرداد 1400 که نسخه ای از آن در اختیار ایسنا قرار گرفته در ادامه آمده است: بسم الله الرّحمن الرّحیم الحمدلله ربّ العالمین و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّه الله فی الارضین و لعنه الله علی اعدائهم اجمعین یکی از مهم ترین آموزه های سبک زندگی اسلامی مشورت خواهی از اهل اطلاع و دانش است.

خداوند در قرآن فرموده است: فَاسْأَلُوا أَهْلَ الذِّکْرِ إِنْ کُنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ از اهل فهم بپرسید اگر نمی دانید (سوره نحل، آیه: 43) زندگی انسان در تمامی عرصه های سرنوشت ساز نیازمند همفکری و مشورت است تا به نظر و رأی صحیح دست پیدا شود و مسیر صحیح از اشتباه معلوم گردد.

در این جمعه به محضر مبارک مردم ولایتمدار استان بوشهر نکاتی متذکر می شوم: 1.

شهادت امام صادق علیه السلام احیاگر اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم را به همگان تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم در دنیا رهرو راه ایشان و در آخرت مورد شفاعت آن اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حماسی و انتخاب فرد اصلح مایه قدرت نظام و شکست دشمنان خواهد شد

حضور حماسی و انتخاب فرد اصلح مایه قدرت نظام و شکست دشمنان خواهد شد