مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 08:202021-06-04سياسي

حضور حماسی و انتخاب آگاهانه مایه اقتدار نظام و ایجاد تحول می شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: حضور حماسی و انتخاب فرد اصلح مایه امید و قدرت نظام و باعث تحول اساسی در تمدن آفرینی و عدالت خواهی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام راحل عظیم الشأن بیان کرد: امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی ایران یک برنامه مترقی اسلامی برای تحقق نظام اسلامی ارائه فرمودند.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه اسلامی که امام راحل (ره) ارائه کردند اسلام ناب محمدی و به دور از غرب گرایی و تحجّر بود افزود: امام انتخابات را مظهر اراده مردم و نظام مردم سالاری دینی و حضور در آن را یک فریضه دینی می دانست و رمز ماندگاری انقلاب در دو کلمه جمهوری و اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به دیگر سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: با حضور در انتخابات مشکلات را ترمیم کنید و با دور کشیدن مشکلی حل نمی شود و با انتخاب خود مسیر انقلاب را به پیش ببرید.

کاندیداها وعده غیرعملی ندهند وی تصریح کرد: کاندیداها وعده هایی که نمی توانند عمل کنند بیان نکنند تا مردم دلسرد نشوند و شعارهایی که به آن اعتقاد ندارند به زبان نیاورند و باید صداقت داشت و در صورت انتخاب عدالت خواه باشند.

آیت الله صفایی بوشهری با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن (ره) و شهدای قیام 15 خرداد گفت: امام خمینی (ره) ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حماسی و انتخاب آگاهانه مایه اقتدار نظام و ایجاد تحول می شود

حضور حماسی و انتخاب آگاهانه مایه اقتدار نظام و ایجاد تحول می شود