مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 08:102021-06-04دانش

نتایج جذب مدرس حق التدریس در دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی از اعلام نتایج فراخوان 99 جذب مدرس حق التدریس این دانشگاه خبر داد و گفت: متقاضیانی که به نتایج اعتراض داشته باشند تا 19 خرداد برای ثبت آن فرصت دارند.

- به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمدحسین امید از اعلام نتایج فراخوان 99 جذب مدرس حق التدریس این دانشگاه خبر داد.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: با اعلام اتمام بررسی پرونده متقاضیان تدریس فراخوان 99 در هیأت های اجرایی معین در استان ها، بررسی نهایی در هیأت اجرایی جذب این دانشگاه انجام شده، لیست نهایی به تأیید هیأت اجرایی جذب دانشگاه جامع علمی کاربردی رسیده و نتایج نهایی اعلام شد.

وی بیان کرد: در فراخوان جذب متقاضیان حق التدریس مراکز علمی کاربردی سال 99 که به صورت سامانه ای و برخط در سراسر کشور برگزار شد، نزدیک به 30 هزار نفر وارد سامانه شدند که از این تعداد، حدود 12 هزار نفر شرایط اولیه را داشته و ثبت نام کردند و در مجموع بیش از 3 هزار نفر از این متقاضیان به کارگروه های بررسی توانایی علمی دعوت شدند و از این تعداد نزدیک به 2000 نفر واجد شرایط شناخته شده و برای ایشان کد مدرسی صادر خواهد شد.

امید اظهار کرد: بر اساس اعلام دبیرخانه جذب اعضای هیأت علمی و مدرسین دانشگاه جامع علمی کاربردی، متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج جذب مدرس حق التدریس در دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

نتایج جذب مدرس حق التدریس در دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد