مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 07:302021-06-04فرهنگي

افتتاحیه نمایش اطلسی های پرپر شده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کارگردان اطلسی های پرپر شده ضمن تشریح تلاش های انجام شده برای تولید این اثر گفت: علیرغم شرایط سخت کرونایی با یک گروه سی نفره عزم خود را برای تولید و آماده سازی این نمایش جزم کردیم و با همه سختی ها و کمبود ها و با همت .

- به نویسندگی و کارگردانی مهتاب عسکری در روز 18 خرداد و راس ساعت 17:30 باحضور هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر و همچنین خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن نمایش مهر حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کارگردان اطلسی های پرپر شده ضمن تشریح تلاش های انجام شده برای تولید این اثر گفت: علیرغم شرایط سخت کرونایی با یک گروه سی نفره عزم خود را برای تولید و آماده سازی این نمایش جزم کردیم و با همه سختی ها و کمبود ها و با همت بچه های گروه این کار را فقط به احترام تماشاگر فرهیخته تئاتر و مردم عزیز آماده کردیم تا صحنه تئاتر باز هم شاهد حضور گرم علاقمندان تئاتر باشد.

به همین خاطر امیدواریم دوستان و همکاران تئاتری بیایند و مارا با حضورشان دلگرم کنند.

در خلاصه این نمایش آمده است: بهروز جانباز هشت سال دفاع مقدس که به خاطر مشکلات عدیده خود را جانباز صد و پنجاه درصدی معرفی میکند برای بهبودی به آسایشگاه میرود تا مدتی را در آنجا در آرامش بگذراند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاحیه نمایش اطلسی های پرپر شده

افتتاحیه نمایش اطلسی های پرپر شده