مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 07:202021-06-04بين الملل

ادعاهای تازه سازمان منع تسلیحات شیمیایی علیه سوریه/ روسیه محکوم کرد


مدیر کل سازمان منع سلاح های شیمیایی روز پنجشنبه به شورای امنیت گفت که کارشناسان وی 77 ادعا علیه سوریه را بررسی کردند و نتیجه گرفتند که 17 مورد احتمال استفاده یا استفاده از سلاح های شیمیایی وجود دارد.

- مدیر کل سازمان منع سلاح های شیمیایی روز پنجشنبه به شورای امنیت گفت که "کارشناسان وی 77 ادعا علیه سوریه را بررسی کردند و نتیجه گرفتند که 17 مورد احتمال استفاده یا استفاده از سلاح های شیمیایی وجود دارد.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الجزیره، فرناندو آریاس، مدیر کل سازمان منع سلاح های شیمیایی هشت سال پس از پیوستن سوریه به کنوانسیون سلاح های شیمیایی مبنی بر ممنوعیت تولید یا استفاده از چنین سلاح هایی، این مسئله را واقعیت نگران کننده توصیف کرد.

وی با طرح این ادعا گفت که سازمان منع استفاده از سلاح های شیمیایی ، در رایزنی های آینده خود با سوریه ، موضوع جدیدی را در رابطه با وجود گاز جدید برای سلاح های شیمیایی که در نمونه های جمع آوری شده از ظروف بزرگ ذخیره سازی در سپتامبر سال 2020 پیدا شد ، حل خواهد کرد.

آریاس مدعی شد که وی نامه ای را به دولت سوریه داده و گفته که قصد دارد یک تیم را برای بررسی این موضوع در بازه زمانی 18 مه تا اول ژوئن بفرستد و درخواست ویزا کرده اما پاسخی دریافت نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعاهای تازه سازمان منع تسلیحات شیمیایی علیه سوریه/ روسیه محکوم کرد

ادعاهای تازه سازمان منع تسلیحات شیمیایی علیه سوریه/ روسیه محکوم کرد