مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-04بين الملل

مذاکرات جدید لیبی در رباط در مورد تعیین مناصب دولتی


وزارت امور خارجه مراکش اعلام کرد که مذاکرات لیبی در مورد تعیین سمت های دولتی امروز جمعه در رباط از سر گرفته می شود ، تا مکمل جلسات مذاکرهمیان دو طرف درگیری در لیبی باشد.

- وزارت امور خارجه مراکش اعلام کرد که مذاکرات لیبی در مورد تعیین سمت های دولتی امروز جمعه در رباط از سر گرفته می شود ، تا مکمل جلسات مذاکرهمیان دو طرف درگیری در لیبی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الجزیره، روز پنجشنبه ، وزارت خارجه مراکش اعلام کرد که خالد المشری، رییس شورای عالی دولت لیبی در طرابلس وعقیله صالح، رییس پارلمان شرق لیبی در طبرق برای شرکت در مذاکرات در رباط هستند.

موضوعاتی که در این گفتگوها مورد بحث قرار خواهد گرفت شامل تعیین رییس کل بانک مرکزی ، دادستان کل کشور، روسای سازمان کنترل اداری ، سازمان ملی مبارزه با فساد ، کمیسیون عالی انتخابات و دیوان عالی کشور است.

خالد المشری ، رییس شورای عالی دولت لیبی نقش مراکش را در نزدیک کردن نظرات احزاب لیبیایی ستود و گفت که این تعیین کننده است.

مطابق بیانیه صادر شده توسط شورای عالی لیبی، این اظهارات در دیدار وی با رییس مجلس شورای مراکش (اتاق دوم پارلمان) طی روز پنجشنبه در رباط ایراد شد.

المشری گفت: نقش مراکش در نزدیک کردن نقطه نظرات احزاب مختلف لیبی و دستیابی به اتفاق نظر بسیار مهم بود که می تواند زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات جدید لیبی در رباط در مورد تعیین مناصب دولتی

مذاکرات جدید لیبی در رباط در مورد تعیین مناصب دولتی