مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-04سياسي

برگزاری وبینار بین المللی عصاره عصر به مناسبت سالگرد ارتحال امام


ویژه برنامه فراملی سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران با عنوان «عصاره عصر» به میزبانی محفل ادبی قند پارسی در شیراز به صورت مجازی برگزار شد.

- به میزبانی شیراز و از سوی نهاد کتابخانه های عمومی فارس برگزار شد؛ برگزاری وبینار بین المللی "عصاره عصر" به مناسبت سالگرد ارتحال امام ایسنا/فارس ویژه برنامه فراملی سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران با عنوان عصاره عصر به میزبانی محفل ادبی قند پارسی در شیراز به صورت مجازی برگزار شد.

محفل ادبی قند پارسی به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، نشست بین المللی عصاره عصر را همراه با سخنرانی اندیشمندان و استادان فراملی با موضوع بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شخصیت ادبی و عرفانی ایشان، همچنین شعرخوانی شاعران و ادیبان داخل و خارج از کشور برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کتابخانه های عمومی استان فارس، نشست بین المللی عصاره عصر، با اجرای غلامرضا کافی و سخنرانی، مدیرکل کتابخانه های فارس، مدیرکل منابع نهاد کتابخانه ها، رییس مرکز اسلامی ژوهانسبورگ، استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه داکا، رییس آکادمی مطالعات ایرانی لندن، نویسنده و فعال رسانه الجزایر و یکی از اساتید دانشگاه تهران، از سخنرانان این برنامه مجازی بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری وبینار بین المللی عصاره عصر به مناسبت سالگرد ارتحال امام

برگزاری وبینار بین المللی عصاره عصر به مناسبت سالگرد ارتحال امام