مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 06:402021-06-04سياسي

کتاب قپان قضایی در دادگستری یزد رونمایی شد


معاون منابع انسانی دادگستری استان یزد گفت: با هدف دسترسی سریع به قوانین کاربردی و ثبت اقدامات صورت گرفته در دستگاه قضایی استان، کتاب قپان قضایی تهیه و رونمایی شد.

- ایسنا/یزد معاون منابع انسانی دادگستری استان یزد گفت: با هدف دسترسی سریع به قوانین کاربردی و ثبت اقدامات صورت گرفته در دستگاه قضایی استان، کتاب قپان قضایی تهیه و رونمایی شد.

حسین دهقانی فیروزآبادی در شورای معاونین دادگستری استان یزد، در این رابطه اظهار کرد: بیش از سه ماه برای جمع آوری محتوا و طراحی و چاپ قپان قضایی کار انجام شد و سعی شد در کنار جمع آوری قوانین کاربردی، برخی از اقدامات شاخص سنوات قبل نیز در این کتاب درج شود.

وی کتاب قپان قضایی را یک جعبه ابزار برای نیروی انسانی و یک ویترین عملکرد قضایی مطلوب ذکر کرد و افزود: این کتاب، یک سیستم آموزش کاربردی نیروی انسانی و یک کتاب درس برای کلاس های آموزشی است و سعی شده بر اساس ظرفیت استانی، کارهای علمی انجام شده مورد نیاز برای دیگران معرفی شود که در ویترین عملکرد نیروی انسانی مؤثر و کارآمد تشهیر و موجب افزایش انگیزه رقابت شغلی مثبت شود.

این مقام قضایی با بیان این که این کار خالی از عیب و ایراد نیست، بیان کرد: برای بهبود کیفیت کار در سنوات آتی، کتاب قپان قضاییِ چاپ شده سال جاری، در بوته نقد قرار خواهد گرفت تا مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب قپان قضایی در دادگستری یزد رونمایی شد

کتاب قپان قضایی در دادگستری یزد رونمایی شد