مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-04سياسي

مکتب امام شهدایی چون «حاج قاسم» را مکتب ساز کرد


امام خمینی(ره) انقلاب را براساس مکتب و تشییع جعفری بنیان نهادند، ایشان شخصیتی به وسعت تاریخ داشتند چراکه نهضتی به وجود آوردند که نقطه عطفی در دنیای معاصر بود.

- ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: امام خمینی(ره) انقلاب را براساس مکتب و تشییع جعفری بنیان نهادند، ایشان شخصیتی به وسعت تاریخ داشتند چراکه نهضتی به وجود آوردند که نقطه عطفی در دنیای معاصر بود.

سرهنگ علی مختاری اظهار کرد: 15 خرداد سال 1342 روایتی از خون هایی است که به پای نهال نوپای نهضت اسلامی ریخته شد تا در بهمن 57 با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ثمر نشست که سرآغاز قیام ملتی که با لبیک به رهبر فرزانه خود، بیداری اسلامی در برابر طاغوت و استکبار را نوید داد و اراده های خویش را برای در هم شکستن کاخ فرعونیان رژیم ستم شاهی مستحکم ساخت.

وی افزود: نهضتی که امام خمینی(ره) آغاز کردند در راستای نهضت انبیاء و برقراری حکومت الله است که در نهایت امر پرچم این نهضت به دست حضرت حجت(عج) خواهد رسید.

مختاری با تأکید بر اینکه نام امام خمینی(ره) تا ابد در پیکره تاریخ ماندگار خواهد بود، نهضت امام خمینی(ره) را نهضتی هدفمند برای رسیدن به سعادت مادی و معنوی جامعه توصیف و بر ضرورت احیای اصول اولیه این نهضت تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب امام شهدایی چون «حاج قاسم» را مکتب ساز کرد

مکتب امام شهدایی چون «حاج قاسم» را مکتب ساز کرد