مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-04سياسي

امام خمینی (ره) مردی از جنس ایمان و عدالت/ انتخابات امسال شب قدر انقلاب و نظام است


فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه امام خمینی مردمی از جنس ایمان و عدالت بود، گفت: در پیچ تاریخی قرار داریم و انتخابات امسال شب قدر انقلاب و نظام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد را تسلیت گفت: در متن پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم خرداد ماه یادآور نام و مردی بزرگ در تاریخ ایران معاصر است، مردی که با قیام خدایی خود لبخند را در سرتاسر عالم هستی ارزانی کرد.

چهاردهم خرداد ماه برای ما ایرانی ها و عاشقان انقلاب روز وصال عاشق بی قرار به یگانه معبودش، روز وداع ملت با مقتدای خویش و پاک مردی از جنس عدالت و ایمان، و آزاد مردی بی مانند در جهان معاصر است.

قیام تاریخی و خونین 15 خرداد که به برکات همان هدایت و روشنگری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت نه تنها زمینه سست شدن پایه های حکومت ستم شاهی و طاغوت را فراهم کرد بلکه زمینه احیا تمدن بزرگ اسلام در جهان را هموار و نقطه آغاز پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

امام خمینی (ره) آن چنان روح آزادگی، استقلال دفاع از حق و مبارزه با طاغوت را معماری و در رگ ملت های آزادی خواه تزریق کرد که با گذشت بیش از 30 سال از وفات این بزرگ مرد تاریخ، نهضتش ادامه داشته و گروه های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی (ره) مردی از جنس ایمان و عدالت/ انتخابات امسال شب قدر انقلاب و نظام است

امام خمینی (ره) مردی از جنس ایمان و عدالت/ انتخابات امسال شب قدر انقلاب و نظام است