مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 04:402021-06-04سياسي

سوءمدیریت و موازی کاری عامل کمبود مصالح در گیلان است


نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس عدم مدیریت کافی و موازی کاری را عامل کمبود سیمان و مصالح در گیلان دانست و گفت: سیمان موجود است اما به شفارود اختصاص نمی یابد.

- ، حسن محمدیاری شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری با بیان اینکه پیش از اقدام مجلس، بی نظمی در جایگاه استخدامی کشور وجود داشت، اظهار کرد: طرح مربوطه باعث می شود از این پس افرادی که در جایگاه حاکمیتی هستند رسمی و افراد غیر حاکمیتی به صورت پیمانی به کار گرفته شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه دولت موظف است بر اساس برگزاری آزمون و با توجه به نمرات افراد اقدام به قبولی و استخدام آنان کند، افزود: جزییات طرح در کمیسیون اجتماعی بررسی و مجدداً به صحن مجلس برمی گردد.

وی به اعطای تسهیلات خرد و کلان با بهره کم به اقشار پایین جامعه جهت خوداشتغالی اشاره و تصریح کرد: مجلس در پی اجرای این قانون است تا نابسامانی حوزه اشتغال رفع شود.

محمدیاری با بیان اینکه آب فعلی رودخانه های استان تنها یک سوم از نیازهای مردم را پوشش می دهد، افزود: بخش عمده ای از چاه ها در سطح سه شهرستان پس از تزریق اعتبار بازسازی می شود.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با اشاره به روند ساخت سد شفارود، گفت: مشکل در تأمین سیمان باعث شده که آبگیری سد از برج چهار به پایان 1400 معطوف شود ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوءمدیریت و موازی کاری عامل کمبود مصالح در گیلان است

سوءمدیریت و موازی کاری عامل کمبود مصالح در گیلان است