مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 16:552021-06-03سياسي

ستاد مردمی گفتمان ضد فساد آیت الله رییسی اعلام موجودیت کرد


ستاد مردمی آیت الله سید ابراهیم رییسی تحت عنوان ستاد مردمی گفتمان ضد فساد با انتشار بیانیه ای در راستای راهبری، سازماندهی و تقویت گفتمان ضد فساد در عرصه انتخابات ریاست جمهوری اعلام موجودیت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علیرضا افشار در حکمی داوود داوودی پور را به عنوان رییس ستاد مردمی گفتمان ضد فساد منصوب نموده است.

گفتنی است ستادهای استانی گفتمان ضد فساد نیز در حال شکل گیری است و علی ستوده نیا نیز طی حکمی به عنوان مدیریت روابط عمومی و اطلاع رسانی این ستاد منصوب شده است.

در متن بیانیه ستاد مردمی ضد فساد آمده است: برخورد های قابل تحسین قوه قضاییه در سالهای اخیر با برخی از مصادیق متعلق به جریان های مختلف سیاسی کشور و دانه درشت ها، نشان از آن دارد که اگرچه برخی ارکان حاکمیت، عزمی جدی در مبارزه با فساد دارد، اما لانه گزینی عناصر فساد در برخی دستگاههای اجرایی باعث شده که در این عرصه شرم آور، هر روز عددها درشت تر و نام ها بزرگ تر شوند و ضرورت خشکانده شدن ریشه فساد موجود در برخی دستگاههای اجرایی کشور بیش از پیش احساس شود که این مهم بدون قرار گرفتن مدیر فساد ستیز در راس هرم اجرایی کشور امکانپذیر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد مردمی گفتمان ضد فساد آیت الله رییسی اعلام موجودیت کرد

ستاد مردمی گفتمان ضد فساد آیت الله رییسی اعلام موجودیت کرد