مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 16:202021-06-03سياسي

رأی ندادن و قهر کردن مشکلی را حل نمی کند


رییس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در اصفهان با تاکید براینکه با رأی ندادن و قهر کردن مشکلی حل نمی شود، گفت: کمپین نه به رأی یعنی شمشیر کشی در مقابل ملت و نظام اسلامی.

- رییس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در اصفهان: رأی ندادن و قهر کردن مشکلی را حل نمی کند ایسنا/اصفهان رییس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در اصفهان با تاکید براینکه با رأی ندادن و قهر کردن مشکلی حل نمی شود، گفت: کمپین نه به رأی یعنی شمشیر کشی در مقابل ملت و نظام اسلامی.

حجت الاسلام احمد سالک در همایش نظام سلامت ستاد آیت الله رییسی با حضور متخصصان بهداشت و درمان کشور در اصفهان که عصر امروز (پنجشنبه_13 خردادماه) برگزار شد، با بیان اینکه شرایط کنونی انقلاب اسلامی نیازمند این است که انسانی هایی با ایمان تربیت شوند، اظهار کرد: امیرالمومنین(ع) فرمودند مدیر کسی است که اهل بصیرت و شناخت دین و اسلام باشد، به چنین فردی می توان پرچم مدیریت داد.

وی با بیان اینکه تحقق بخشیدن به این خصوصیات نیازمند انسجام درون سازمانی است، گفت: جامعه اسلامی باید امروز پشت سر رهبری اردوگاه ولایت را چنان تقویت کند که دشمن با نگاه به این اردوگاه بر خود بلرزد و از هر تفرقه ای پرهیز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی ندادن و قهر کردن مشکلی را حل نمی کند

رأی ندادن و قهر کردن مشکلی را حل نمی کند