مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 16:002021-06-03فرهنگي

تعامل مستقیم با هنرمندان در اولویت برنامه هایم قرار دارد


سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: گفت وگو و تعامل مستقیم با هنرمندان و جامعه فرهنگی و هنری در اولویت برنامه هایم قرار دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: گفت وگو و تعامل مستقیم با هنرمندان و جامعه فرهنگی و هنری در اولویت برنامه هایم قرار دارد.

یوسف امینی در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی که امروز، 13 خرداد ماه در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره برنامه ها و طرح های نیمه تمام، مانند ایجاد گذرهای فرهنگ و هنر در مشهد و سایر شهرستان ها برای اجتماعی کردن هنر و کمک به اقتصاد فرهنگ و هنر و تفاهم نامه همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با آستان قدس رضوی که با محورهای رونق فعالیت های دینی، فرهنگی و هنری، قرآن و مسجد تدوین شده است با جدیت و صلابت ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به نام گذاری سال 1400 به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، افزود: باید با استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری، فرهنگ کار آفرینی و حمایت از تولید داخلی را گسترش دهیم.

امیدواریم در انتخابات پیش رو نیز جامعه فرهنگی و هنری و هنرمندان استان همچون دوره های گذشته، همگام با سایر اقشار مردم، یک حماسه سیاسی خلق خواهند کرد و موجب نا امیدی دشمنان نظام خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل مستقیم با هنرمندان در اولویت برنامه هایم قرار دارد

تعامل مستقیم با هنرمندان در اولویت برنامه هایم قرار دارد