مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 16:002021-06-03سياسي

تصویر امام(ره) بر قلب بازار اصفهان/نمایشگاه «امام مردم» برپاشد


بعد از گذشت بیش از سی سال از رحلت بنیاگذار کبیر انقلاب اسلامی عکس ایشان همچنان بالای هر تصویری بر تن بازار اصفهان نفش بسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر اصفهان آغاز به کار کرد، این نمایشگاه که فاز اول سری منتخب پروژه هیستو فوتو است با محوریت عکس های دیواری در مغازه های بازار اصفهان آغاز به کار کرد.

امام نه یک رهبر سیاسی بلکه شخصیت مردمی بود مجتبی شاهمرادی رییس حوزه هنری استان اصفهان در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه امام مردم بخشی از پروژه ثبت تاریخ شفاهی ایران است که در آن دیوار مغازه های بازار اصفهان که عکس های آن جنبه تاریخی دارد و قدمت آن بعضاً به 40 یا 50 سال نیز می رسد، مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه 16 اثر عکاسی مورد استفاده قرار گرفته است، افزود: نکته حائز اهمیت در این عکس ها نقش بستن تصویر امام و شهدا بر دیوار مغازه ها است و این از آنجا ارزشمند است که کسبه بازار طی سال های اخیر لطمات مالی زیادی خوردند همچنان امام در عمق ارزش مردم مهم است.

رییس حوزه هنری استان اصفهان در خصوص جای گرفتن عکس امام خمینی (ره) بالاتر سایر عکس ها در مغازه ها تصریح کرد: پیوند امام با مردم قوی تر از یک پیوند سیاسی است و از آن جهت که دید ما بعضاً با یک عینک سیاسی است این ارتباط قابل هضم نیست در حالی که در مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویر امام(ره) بر قلب بازار اصفهان/نمایشگاه «امام مردم» برپاشد

تصویر امام(ره) بر قلب بازار اصفهان/نمایشگاه «امام مردم» برپاشد