مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 13:052021-06-03سياسي

ورود منطقی اصحاب رسانه به موضوعات مختلف باعث تسریع در حل مشکلات منطقه ای شده است


دادستان عمومی و انقلاب اهر ورود منطقی خبرنگاران به موضوعات مختلف و انعکاس همین مشکلات در فضای مجازی و رسانه ها، باعث تسریع در پیگیری موارد مطروحه و پاسخگویی مسئولان امر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهر، رحیم عبدالهی در جلسه کمیته فضای مجازی شورای پیشگیری از جرم  یکی از شاخصه های قدرت نرم و تأثیر گذار را، حوزه رسانه عنوان کرد و اظهار داشت: از رسانه ها انتظار می رود همچنانکه  دشمنان نظام و انقلاب با افزایش فعالیت چندین برابر فعالیت رسانه ای و مجازی سعی در القا یأس و ناامیدی در جامعه دارند، رسالت رسانه های دوستدار نظام و انقلاب نیز  در این خصوص واقعا سنگین بوده و ضرورت دارد اصحاب فرهنگ و قلم با ارائه بحث ها، تحلیل ها و نقدهای کارشناسانه در موضوعات مختلف ورود کرده و در تنویر افکار عمومی تأثیر گذار باشند.

وی افزود: از رسانه ها انتظار می رود فرهنگ مطالبه گری را با گزارش ها و تحلیل های تخصصی و کارشناسی در جامعه ترویج دهند و قطعا روشنگری  رسانه در ارتقای فرهنگ عمومی  نقش بسزایی خواهد داشت.

عبدالهی با قدردانی از تلاشهای رسانه های منطقه در انعکاس به اخبار و گزارشات منطقه که همیشه همراه وهمگام با مردم و مسئولان منطقه بوده اند، افزود: متاسفانه برخی کانالهای خبری شهرستان های همجوار با اطلاعات ناقص و بعضا مغرضانه اقدام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود منطقی اصحاب رسانه به موضوعات مختلف باعث تسریع در حل مشکلات منطقه ای شده است

ورود منطقی اصحاب رسانه به موضوعات مختلف باعث تسریع در حل مشکلات منطقه ای شده است