مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 12:352021-06-03اجتماعي

کلنگ مسجد خیرساز در منطقه عشایری شهرضا بر زمین زده شد


کلنگ مسجد خیرساز در منطقه عشایری سلطان خلیل روستای هونجان از توابع شهرضا بر زمین زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، ناصر اسدی صبح امروز در مراسم کلنگ زنی مسجد خیرساز در منطقه عشایری سلطان خلیل روستای هونجان از توابع شهرضا با اشاره به مشکلات این منطقه اظهار داشت: نخستین مشکل این منطقه زیرسازی و آسفالت جاده هونجان به گرموک است که امیدوار هستیم از محل اعتبارات راه های روستایی تخصیص لازم برای این جاده انجام شود.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه مشکل آنتن دهی تلفن همراه در این منطقه با پیگیری سازمان امور عشایر برطرف می شود، افزود: برق رسانی به منطقه عشایری سلطان خلیل می تواند بسیاری از مشکلات عشایر منطقه را برطرف کند.

وی بیان کرد: جاده هونجان به گرموک بسیار پیگیری شده و در بودجه و مصوب مجلس شورای اسلامی امسال سرفصلی تحت عنوان راه روستایی دیده شده است و امیدوار هستیم بتوانیم اعتباری در این راستا بگیریم و این جاده را که بخشی از آن در سمیرم و بخش دیگر در شهرضا است را سامان دهیم.

اسدی با تأکید بر اینکه در بخش آبرسانی به عشایر کمک می کنیم، عنوان کرد: اعتبارات خشکسالی و آبرسانی را به سازمان عشایر می دهند و باید کمک کنند، چند برابر ظرفیت عشایر در جاده های عشایری هزینه کرده ایم، تأمین قیر برای آسفالت جاده های عشایری ضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ مسجد خیرساز در منطقه عشایری شهرضا بر زمین زده شد

کلنگ مسجد خیرساز در منطقه عشایری شهرضا بر زمین زده شد