مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 12:252021-06-03سياسي

حتی یک مترمکعب آب به نخیلات شادگان نمی رسد


نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نرسیدن آب به نخلستان ها و تالاب شادگان در شرایط بحران آبی امسال گفت: تنش آبی تابستان جدی است و با این وضعیت کانال و پمپاژ آب و نرسیدن آب به شادگان، - ایسنا/خوزستان نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نرسیدن آب به نخلستان ها و تالاب شادگان در شرایط بحران آبی امسال گفت: تنش آبی تابستان جدی است و با این وضعیت کانال و پمپاژ آب و نرسیدن آب به شادگان، با مشکل مواجه هستیم.

حجت الاسلام مجید ناصری نژاد در نشست ستاد مدیریت بحران خوزستان با موضوع احیای کانون های ریزگرد و نخیلات شادگان که امروز (13 خردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص کانال های آبرسانی دو مساله داشتیم که یکی شامل احیای مراتع و نهال کاری بود که کار خوب و اساسی بود اما یک کار مهم تر داشتیم که حفظ نخیلات و کشاورزی مردم بود که داشت از بین می رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: یعنی ما با خطر جدی از بین رفتن نخیلات و تبدیل نخلستان ها به صحرا و منشاء ریزگرد جدید مواجه بودیم.

نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: آب رودخانه جراحی کفاف آبیاری نخیلات شادگان را نمی داد و به این منظور پیگیری کردیم که آب را از کارون به نخیلات شادگان برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حتی یک مترمکعب آب به نخیلات شادگان نمی رسد

حتی یک مترمکعب آب به نخیلات شادگان نمی رسد