مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 12:202021-06-03سياسي

شهردار اهواز از پاسخ به سوال درباره واکسن خارج از نوبت استنکاف کرد


شهردار اهواز در مقابل پاسخ راجع به علت استفاده از سهمیه واکسن پاکبانان استنکاف کرد.

- اسکندر لطفعلی زاده، عضو شورای شهر اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهردار اهواز چندی پیش در تخلفی آشکار اقدام به تزریق واکسن کرونا از سهمیه پاکبانان کرد.

وی افزود: در پی سوءاستفاده برخی از مسئولان از سهمیه واکسن، رییس جمهور، معاون اول و سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دستور برکناری متخلفان را صادر کردند و دادستان اهواز از تشکیل پرونده برای شهردار اهواز خبر داد.

این عضو شورای شهر اهواز گفت: در این زمینه اقدام به طرح سوال از شهردار اهواز کردیم اما نوشادی از حضور در جلسه پاسخ به سوال شرکت نکرد که مصداق استنکاف از پاسخ است.

وی بیان کرد: این کار شهردار اهواز توهین به شورا و بی حرمتی به ساختار قانونی است و انتظار می رود اعضای شورا باید جلوی این بی حرمتی بایستند.

لطفعلی زاده اظهار کرد: متاسفانه دانشگاه علوم پزشکی اهواز پاسخ روشنی به استعلام شورای شهر اهواز درباره تزریق غیرقانونی واکسن توسط نوشادی نداد و این تعمد شائبه هایی برای ما ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: متاسفانه برخی از اعضا عزمی برای پایان دادن به تخلفات ندارند و برخی از آنها یا در حال پیگیری برای دریافت تایید صلاحیت خود جهت حضور در انتخابات هستند و عده ای دیگر به دلیل تبلیغات انتخابات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار اهواز از پاسخ به سوال درباره واکسن خارج از نوبت استنکاف کرد

شهردار اهواز از پاسخ به سوال درباره واکسن خارج از نوبت استنکاف کرد