مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 11:502021-06-03حوادث

زورگیری و سرقت تلفن همراه پس از تصادف ساختگی


رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق زورگیری که پس از تصادف ساختگی با خودرو های بانوان تلفن همراهشان را سرقت می کرد، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری بیان داشت: آذر ماه سال گذشته خانمی شکایتی با موضوع زورگیری و توسط تلفم همراه توسط راننده یک دستگاه خودروی پژو 206 نقره ای در خروجی اتوبان همت به سمت باغ فیض به پایگاه دوم پلیس آگاهی طرح و خواستار دستگیری متهم شد.

وی عنوان کرد: شاکی اظهار داشت، ساعت حدود 1900 نهم آذر ماه حین رانندگی با خودروی شخصی ام بودم که فردی ناشناس با ایجاد تصادف ساختگی و متوقف کردن خودروی بنده، با تهدید سلا ح سرد گوشی تلفن همراه خودم و دوستم را سرقت کرده است و هنگام فرار سارق، پلاک خودروی اش را یادداشت نمودم.

رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی ابراز داشت: پس از وصول پرونده با بررسی میدانی انجام شده و رویت تصاویر دوربین های مشرف به محل سرقت، پلاک اصلی خودرو که البته توسط متهم دستکاری شده بود استخراج و با استعلام پلاک مالک آن شناسایی و به شیوه مقتضی به پایگاه دوم دعوت؛ لیکن در تحقیقات مشخص گردید که خودرو را به شخصی به نام سلیمان فروخته و او نیز خودرو را به فرد دیگری به نام بهادر به فروش رسانده و اکنون خودرو در اختیار پسرش بنام سیامک می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زورگیری و سرقت تلفن همراه پس از تصادف ساختگی

زورگیری و سرقت تلفن همراه پس از تصادف ساختگی