مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 11:502021-06-03اقتصادي

آغاز کشت گیاهان دارویی در 2 هزار هکتار از اراضی خوزستان


استاندار خوزستان با اشاره به طرح کشت گیاهان دارویی و مثمر به جای کشت دیم در استان گفت: در بخش اول این طرح امسال حدود 2 هزار هکتار گیاهان دارویی کاشت می شود و در بخش دوم نیز قرار است منابع طبیعی، - ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به طرح کشت گیاهان دارویی و مثمر به جای کشت دیم در استان گفت: در بخش اول این طرح امسال حدود 2 هزار هکتار گیاهان دارویی کاشت می شود و در بخش دوم نیز قرار است منابع طبیعی، برنامه مدونی برای کشت درختان و گیاهان مثمر در زمین های شیب دار به جای کشت غلات ارائه دهد.

قاسم سلیمانی دشتکی امروز (13 خردادماه) در حاشیه نشست ستاد مدیریت بحران خوزستان با موضوع احیای کانون های ریزگرد و نخیلات شادگان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مباحث جلسه امروز عرصه های منابع طبیعی، مربوط به بیابان زدایی و پیشگیری از انتشار ریزگردها بود.

برنامه ای در سال 95 با تاکید مقام معظم رهبری و تلاش رییس جمهور برای آن برنامه ریزی خوبی شد و منابع خوبی در این سال ها اختصاص پیدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از سال 95 تا پایان سال 99 جمعا نزدیک به 390 میلیارد تومان اعتبار برای بیابان زدایی و حفظ منابع طبیعی تخصیص یافت.

حدود 60 تا 70 درصد برنامه پیش بینی شده نیز اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کشت گیاهان دارویی در 2 هزار هکتار از اراضی خوزستان

آغاز کشت گیاهان دارویی در 2 هزار هکتار از اراضی خوزستان