مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 11:402021-06-03سياسي

مهرعلیزاده بیانیه داد: امروز برای من و شما تکرار تجربه انتخابات 84 است


مهرعلیزاده کاندیدای انتخابات 1400 در بیانیه ای نوشت: امروز برای من و شما تکرار تجربه انتخابات سال 84 است، ما در آن زمان نیاموخته بودیم که کنش سیاسی صحیح تا چه اندازه می تواند در سرنوشت کشور تاثیر بگذارد! به راستی سهم من از دموکراسی تنها یک برگ رای بود و .

- مهرعلیزاده کاندیدای انتخابات 1400 در بیانیه ای نوشت: امروز برای من و شما تکرار تجربه انتخابات سال 84 است، ما در آن زمان نیاموخته بودیم که کنش سیاسی صحیح تا چه اندازه می تواند در سرنوشت کشور تاثیر بگذارد! به راستی سهم من از دموکراسی تنها یک برگ رای بود و حالا هم هر آنچه تصمیم می گیریم، آیندگانی خواهند بود که ما را قضاوت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نامزد انتخابات ریاست جمهوری در بیانیه ای با بیان اینکه بیایید دلخوری ها را کنار بگذاریم و تنها به آینده فکر کنیم، نوشت: در لحظه تاریخی ایستاده ایم و نباید قهر کنیم و یکدیگر را تنها بگذاریم.

محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بیانیه شماره 2 خود با عنوان اجماع برای جمهور ، نوشت: شرایط پیش آمده در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و ناامیدی که بر فضای سیاسی جامعه حاکم شده است، نتیجه بی ‎توجهی به خواست مردم و البته اتفاقات ناگوار گذشته ای است که ریشه در همین نگاه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرعلیزاده بیانیه داد: امروز برای من و شما تکرار تجربه انتخابات 84 است

مهرعلیزاده بیانیه داد: امروز برای من و شما تکرار تجربه انتخابات 84 است