مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 10:502021-06-03سياسي

دستگاه قضایی در انتخابات بی طرف می ماند


رییس دادگستری اهر از ترویج فرهنگ خرید و فروش آراء در انتخابات ابراز نگرانی کرد و گفت: دستگاه قضایی در انتخابات بی طرف می ماند و به شدت با متخلفان برخورد می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدعلی نظری صبح امروز پنج شنبه در جلسه کمیته رصد فضای مجازی با موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان اهر با اشاره به این که رسانه های معاند شبانه روز در حال تشویق مردم برای عدم مشارکت در انتخابات هستند، اظهار داشت: خبرنگاران و فعالان رسانه ای این توانایی را دارند تا از واقعیت ها در برابر هجمه های توأمان رسانه های معاند دفاع کرده و حقایق را بگویند.

رییس دادگستری اهر ادامه داد: کسی منکر نبود مشکلات در جامعه نیست، همه قبول دارند که مشکلات متعددی داریم اما در کنار آن استقلال و آزادی نیز داریم ولی باید کنار هم باشیم و اتحاد و همدلی بر مشکلات غلبه کنیم.

وی با ذکر این که قانون چارچوب ها و حقوقی برای متهم و شاکی قائل است، گفت: می گویند چرا با عربده کشی و … برخورد نمی کنید؛ قانون برای همه حقوقی قائل است و برای برخورد با خاطیان نیز قوانینی وجود دارد اما نمی توانیم قوانین را زیرپا بگذاریم.

نظری تأکید کرد: همه حق انتقاد از همدیگر را داریم، ولی فراموش نکنیم که انتقادات در راستای اصلاح امور و به نفع مردم باشد؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی در انتخابات بی طرف می ماند

دستگاه قضایی در انتخابات بی طرف می ماند