مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 10:402021-06-03پزشكي

افتتاح 6 پروژه بهداشتی درمانی در امیدیه


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از افتتاح شش پروژه بهداشتی درمانی در امیدیه با اعتباری بالغ بر 370 میلیارد ریال خبر داد.

- دکتر فرهاد ابول نژادیان در مراسم راه اندازی شش پروژه بهداشتی درمانی شهرستان امیدیه که به صورت تلفنی توسط وزیر بهداشت افتتاح شدند، اظهار کرد: این پروژه ها شامل سه پروژه درمانی شامل یک دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس پیشرفته، بخش مراقبت های ویژه (ICU)، یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال و سه پروژه بهداشتی شامل دو مرکز خدمات جامع سلامت و یک پایگاه سلامت هستند که با اعتباری بالغ بر 370 میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، وی ادامه داد: با راه اندازی این پروژه ها زیرساخت های بهداشت و درمان در شهرستان امیدیه بسیار تقویت شده است بطوری که شاهد یک تحول و ارتقای بی سابقه در بهداشت و درمان امیدیه هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان امیدیه با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال خریداری شده و 20 میلیارد ریال نیز جهت احداث ساختمان و تجهیزات جانبی این بخش هزینه شده است که تقدیم مردم شهرستان امیدیه شد؛ این شهرستان تاکنون فاقد دستگاه سی تی اسکن بوده و سالیانه به طور میانگین 500 تا 700 نفر برای دریافت خدما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 6 پروژه بهداشتی درمانی در امیدیه

افتتاح 6 پروژه بهداشتی درمانی در امیدیه