مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 10:352021-06-03اقتصادي

تامین آب شرب پایدار از اولویت های این شرکت است


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: تامین آب شرب پایدار از اولویت های این شرکت می باشد و تدابیر لازم برای گذر از بحران کم آبی تابستان امسال اندیشیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، آرش آریانژاد در جلسه را به هم پیوستگی هر چه بیشتر اجزاء مرتبط در بخش آب دانست و گفت: باید این مشارکت و پیوستگی بصورت معنادار و به شکل واقعی خود ایجاد شود و شایسته است کلیه سازمان ها و ارگان های مرتبط و ذینفعان، با مدیریت منابع و مصارف و تطبیق منابع موجود با مصارف ضروری (آب شرب) نسبت به گذر از این شرایط حاد اقدام نمایند.

 آریانژاد با یادآوری این موضوع که کشت محصولات پرآب خور خصوصا در شرق استان، خسارات زیادی را به آبخوان ها وارد کرده است، افزود: برداشت های بی رویه از منابع آب برای تولید این محصولات، نه تنها خسارات جبران ناپذیری را به منابع آبی وارد کرده، بلکه ایجاد اثرات سوء زیست محیطی در منطقه را نیز فراهم کرده است.

وی در پایان جلسه خاطر نشان کرد: جلسات ستاد مدیریت بحران در محل شرکت آب منطقه ای کردستان با حضور کلیه اعضاء بصورت مستمر با دستور کار خشکسالی در دو بخش شرب و کشاورزی برگزار می شود و امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی و مشارکت همه دستگاه های مرتبط، مشکلات این دو بخش را مرتفع و تابستان امسال را با کمترین میزان تلفات سپری نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب شرب پایدار از اولویت های این شرکت است

تامین آب شرب پایدار از اولویت های این شرکت است