مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-03اجتماعي

بهسازی محوطه بیرونی کاخ موزه سلیمانیه و محله قدیمی مصباح آغاز شد


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگر ی و صنایع دستی البرز از آغاز عملیات بهسازی محوطه بیرونی کاخ موزه سلیمانیه و محله قدیمی مصباح خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، فریدون محمد ی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، ظهر امروز در حاشیه باز دید اعضا ی کمیته هویت بخشی شهر کرج از محله مصباح، به خبرنگاران، گفت: عملیات تعریض و سنگفرش پیاده رو مسیر منتهی به کاخ موزه سلیمانیه با همکاری شهر دار ی منطقه دو در حال اجرا است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگر ی و صنایع دستی البرز گفت: بهساز ی منظر بافت قدیم محله مصباح در محدوده مسیر کاخ موزه سلیمانیه منتهی به حمام تاریخی از پروژه ها ی در دست اقدام بوده و به زود ی به طور کامل اجرایی می شود.

این مقام مسؤول در ادامه بیان کرد: همچنین عملیات تعریض پیاده رو و جدول گذار ی خیابان اصلی مصباح آغاز شده و تبدیل این محدوده به پیاده راه از جمله موضوعاتی است که در کمیته هویت بخشی شهر کرج مطرح و به تصویب اعضا ی آن رسیده است.

محمد ی افزود: استفاده از ظرفیت های تاریخی و طبیعی محلات قدیمی در راستا ی جذب گردشگر مؤثر بوده و همواره حفظ و حراست از ابنیه و بافت تاریخی در اولویت امور قرار داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی محوطه بیرونی کاخ موزه سلیمانیه و محله قدیمی مصباح آغاز شد

بهسازی محوطه بیرونی کاخ موزه سلیمانیه و محله قدیمی مصباح آغاز شد