مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-03اجتماعي

آموزش تفکیک پسماند به 1500 باغبان و کارشناس فضای سبز


مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: دوره آموزشی تفکیک پسماند شهری از مبدا برای بیش از هزار و 500 نفر از پرسنل باغبان و سرباغبان و کارشناس فضای سبز شهرداری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، پیام جوادیان در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه تفکیک پسماند از مبدا یک وظیفه همگانی بوده و پسماند شهری منبع اقتصادی پایان ناپذیری است بیان کرد: ایجاد فرهنگ این موضوع در بین شهروندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: شهرداری قم بر این موضوع تاکید دارد که تفکیک از مبدا از بدنه شهرداری آغاز شده و همگام با آن آموزش شهروندان نیز صورت گیرد چراکه تفکیک پسماند و بازیافت آن هزینه های مدیریت پسماند را به شدت کاهش خواهد داد و کمک زیادی به اقتصاد شهری می کند.

جوادیان افزود: در همین راستا با توجه به اینکه کارگران سازمان نظافت فضای سبز را در دستور کار دارند، پسماند شهری در تمام موارد از گیاهی گرفته تا پلاستیک، چوب و… قابلیت استفاده مجدد دارند و به همین منظور آموزش ها به پرسنل باغبان داده شده تا شرایط بهتر شود.

وی خاطرنشان کرد: بیش از هزار و 500 نفر از کارکنان شامل باغبان، سرباغبان و کارشناس فضای سبز شهری در این دوره ها آموزش تفکیک پسماند از مبدأ را دریافت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش تفکیک پسماند به 1500 باغبان و کارشناس فضای سبز

آموزش تفکیک پسماند به 1500 باغبان و کارشناس فضای سبز