مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-03سياسي

20 هزار نفر امور برگزاری انتخابات 1400 در استان یزد را بدست دارند


بیش از 20 هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی، برگزاری انتخابات 1400 را در استان یزد بر عهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، محمدعلی شاه حسینی، با اشاره به پیش بینی 1919 شعبه اخذ رای برای انتخابات 1400 در استان، اظهار کرد: بیش از 20 هزار نفر شامل عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی جهت برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در شعب اخذ رای استان یزد مستقر می شوند.

وی افزود: به تناسب تعداد آرای ماخوذه شعب اخذ رای در دوره های قبلی انتخابات، تعداد عوامل اجرایی انتخابات و نمایندگان فرمانداران در هر شعبه بین پنج تا هفت نفر متغیر است همچنین بین دو تا سه نفر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می کنند .

دبیر ستاد انتخابات استان یزد به ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان در صحنه های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات سعی شده علاوه بر استفاده از افراد با تجربه در برگزاری انتخابات، به جوانان نیز میدان داده شود و از وجود جوانان علاقمند و با انگیزه در برگزاری انتخابات پیشرو استفاده شود.

شاه حسینی رعایت اصل بی طرفی، امانتداری و قانونمداری را از مهمترین وظایف اعضای شعب اخذ رای دانست و گفت: براساس قانون عوامل برگزاری انتخابات حق تبلیغ له یا علیه هیچ یک از داوطلبان انتخاباتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار نفر امور برگزاری انتخابات 1400 در استان یزد را بدست دارند

20 هزار نفر امور برگزاری انتخابات 1400 در استان یزد را بدست دارند