مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-03سياسي

زارعی: برای مشارکت حداکثری گروه ها و پاتوق های انتخاباتی تشکیل دهیم


رییس سازمان بسیج اساتید با اشاره به اظهارات بنی صدر که گفته بود من با تخصص خود به دشمن زمین می دهم و زمان می خرم، گفت: اگر راهبرد و سیاست نگاه به غرب تکنوکرات - لیبرال ها تداوم یابد استان های کشور با از دست دادن مزیت های اقتصادی به مناطق سوخته تبدیل خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مجتبی زارعی رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاهها ، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در گردهمایی انتخاباتی اقشار بسیج مازندران که با موضوع بررسی زیسته دولت های تکنوکرات - لیبرال ها در ایران برگزار شد، گفت: دولت های چهارگانه تکنوکرات- لیبرال در ایران پسا انقلاب در موضوع نادیده انگاشتن ظرفیت های مادی و معنوی ایران از جمله نادیده گرفتن مردم و نیز در دلبستگی به استاندارهای غرب مشابه هم هستند.

عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس با تشریح مشابهت ها در زیست تکنوکرات - لیبرال ها گفت: بنی صدر باور و ظرفیت سازماندهی مردم مقابل دشمن را نداشت و در مقابل اعتراض گروههای انقلابی در دفاع فوری از ایران با ادعای اینکه دارای تخصص و علم و الگوی باصطلاح اشکانیان است می گفت زمین می دهیم و زمان می خریم! اما دشمن هر دوی با قوه مجریه دربستر انتخابات حداکثری برای بهبود وضع مردم در چشم انداز دولت سیزدهم اقدام کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارعی: برای مشارکت حداکثری گروه ها و پاتوق های انتخاباتی تشکیل دهیم

زارعی: برای مشارکت حداکثری گروه ها و پاتوق های انتخاباتی تشکیل دهیم