مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 06:302021-06-03سياسي

ادعای مهندسی انتخابات حرکت در مسیر شبهه افکنی دشمن است


عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن ملت از انقلاب و نظام است، گفت: ادعای مهندسی انتخابات حرکت در مسیر شبهه افکنی دشمن است.

- ، آیت الله سید احمد خاتمی پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مصلای امام خمینی (ره) رشت با اشاره به ویژگی های مرحوم احسانبخش نماینده فقید ولی فقیه در استان گیلان، گفت: ایشان تا آخرین نفس ولایتمدار بود و اعزام هزار کامیون کمک به جبهه تنها یک قلم از مفاخر این عالم مجاهد است.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه گفتمان سازی یکی از ویژگی های انبیا است، افزود: گفتمان انبیا، عدالت بود و آنها در صدد این بودند که مردم خود به دنبال برپایی عدالت باشند.

وی با اشاره به اینکه هدف امام راحل گفتمان سازی انبیا بود، تصریح کرد: امام در طول سال های فعالیتش گفتمان انبیا را در جهان ایجاد کرد و فرهنگ انقلاب را به دنیا صادر کرد.

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ویژگی گفتمان امام خمینی، بیان کرد: آوردن دین به صحنه زندگی و رد نظریه جدایی دین از سیاست مهم ترین ویژگی گفتمان امام خمینی است.

وی با تاکید بر اینکه جریان ارتجاع و سکولار در پی جا انداختن این موضوع یعنی جدایی دین از حکومت است، عنوان کرد: جریان خشک مقدس هایی که دین را نفهمیدند و هم در داخل و هم در خارج بر طب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای مهندسی انتخابات حرکت در مسیر شبهه افکنی دشمن است

ادعای مهندسی انتخابات حرکت در مسیر شبهه افکنی دشمن است