مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-03ورزشي

باتمام توان مقابل همه تیم ها می جنگیم


سرپرست تیم شاهین کرمانشاه بااشاره به آغاز مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور، گفت: باتمام توان در مقابل همه تیم ها می جنگیم .

- سید احسان احسانی در گفت و گو با ایسنا، به برگزاری هفته اول رقابت های مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال و کسب اولین پیروزی تیمش اشاره کرد و افزود: این مرحله از رقابت های لیگ را با یک بازی خوب و پرگل خوب شروع کردیم.

وی تصریح کرد: در مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته اول فوتسال هشت تیم در قالب دو گروه حضور دارند که تیم ما با تیم های نماسازان آبادان، زندی بتن کلاردشت و نصر فردیس البرز همگروه شده و باید شش بازی با این تیم ها انجام دهیم.

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه اضافه کرد: درهفته اول این رقابت ها به مصاف تیم نصرفردیس البرز بودیم که تیم ما توانست با یک بازی خوب و پر گل در خارج از خانه با نتیجه 5 بر 4 از سد این تیم قدرتمند و مدعی صعود عبور کند.

وی با بیان اینکه سایر تیم ها هم قدرتمند و متمول هستند، اضافه کرد: دستمان خالی است، اما با تمام توان در مقابل همه تیم های قدرتمند و مدعی می جنگیم.

احسانی اضافه کرد: در مرحله حساسی هستیم و از هر گروه تنها یک تیم صعود می کند، برای همین همه تیم ها هزینه کرده اند، تقویت شده اند و مدعی صعود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باتمام توان مقابل همه تیم ها می جنگیم

باتمام توان مقابل همه تیم ها می جنگیم