مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-03اقتصادي

زنان بیشترین متقاضیان اشتغال خانگی در زنجان


مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در زنجان گفت: زنان بیشترین متقاضیان اشتغال خانگی در استان زنجان را تشکیل می دهند.

- لیلااجلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان در رابطه با اهمیت کسب و کارهای خانگی، اظهار کرد: مشاغل خانگی هزینه های تولید را پایین می آورد و قدرت رقابت را افزایش می دهد و مزایای آن، پایین بودن هزینه راه اندازی، پایین بودن میزان ریسک سرمایه گذاری، حذف هزینه ایاب و ذهاب، استفاده از نیروی کار سایر اعضای پاره وقت و ایجاد توازن بین مسؤولیت خانوادگی زنان است.

مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در زنجان افزود: در دنیای امروز مسئله اشتغال بانوان با موانع و مشکلاتی مواجه است و از جمله دو راهی بین اشتغال و در خانه ماندن همواره برای بانوان که کودک دارند، وجود داشته است، وجود تولیدهای کوچک در خانه، محل کار و کار در منزل و یا در فرهنگ سراها و در محیط زنانه، از جمله مطالبات بانوان سرپرست خانوار است.

وی با اشاره به طرح ملی مشاغل خانگی، ادامه داد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در 31 استان توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرما و ناظر و جهاد دانشگاهی به عنوان مجری طرح در حال اجرا است.

اجلی خاطر نشان کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از برنامه های اشتغال فراگیر است که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید، پشتیبانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان بیشترین متقاضیان اشتغال خانگی در زنجان

زنان بیشترین متقاضیان اشتغال خانگی در زنجان