مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-03ورزشي

دانش آموز اردبیلی به تیم ملی المپیاد زیست شناسی دعوت شد


سیده زهراءحسینی نیا دانش آموز مدرسه فرزانگان اردبیل و برنده مدال طلای کشوری المپیاد زیست شناسی به تیم ملی المپیاد دانش آموزی دعوت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیده زهراء حسینی نیا دانش آموز پایه دوازدهم تجربی فرزانگان اردبیل به تیم ملی المپیاد دانش آموزی زیست شناسی دعوت شد تا به همراه دیگر اعضای این تیم، در سی و دومین المپیاد جهانی 2021 به میزبانی پرتغال با نمایندگان سایر کشورها به رقابت بپردازد.

وی سال گذشته مدال طلای کشوری استان در لیگ علمی پایا بسیج در سال 1398 و رتبه چهارم کشوری در آزمون پیشرفت تحصیلی سمپاد در سال 1397 بخشی از افتخارات این دختر اردبیلی است.

حسینی نیا در یازدهمین دوره مسابقات A المپیاد هلند در سال 2018 نیز حائز رتبه برتر شده و مدال نقره مسابقات IMC را در همین سال را به دست آورده بود.

فتح سنگرهای بزرگ علمی توسط نخبگان استان آرزوی قلبی ما است آیت الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نیز در پی عضویت پرافتخار دانش آموز سخت کوش اردبیلی، پیامی صادر کرد.

در متن این پیام تبریک آمده است: یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنکُمْ وَالَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ‏ فرزند عزیزم، سیده زهراء حسینی نیا از اینکه با پشتکار مثال زدنی به عضویت تیم ملی المپیاد زیست شناسی جمهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموز اردبیلی به تیم ملی المپیاد زیست شناسی دعوت شد

دانش آموز اردبیلی به تیم ملی المپیاد زیست شناسی دعوت شد