مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-03اجتماعي

ادامه ممنوعیت ورود و خروج خودروها تا 17 خرداد


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ممنوعیت خروج خودروها با پلاک بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی و ورود خودروهای با پلاک غیربومی به این شهرها کماکان ادامه دارد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت و گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت و ممنوعیت سفرهای بین استانی در تمامی گروه های رنگبندی قرمز، نارنجی و زرد از ساعت 12 روز گذشته آغاز شده است و این طرح تا ساعت 12 روز دوشنبه ( 17 خرداد) ادامه خواهد داشت.

وی گفت: ممنوعیت خروج خودروها با پلاک بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی و ورود خودروهای با پلاک غیربومی کماکان به این شهرها ادامه دارد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: کنترل و ثبت تخلفات ترددهای غیرمجاز توسط دوربین های ثبت تخلف در شهرها و جاده ها و تیم های استقراری و گشتی پلیس راهور صورت می گیرد.

بررسی وضعیت ترافیک جاده ای در روز اول اجرای طرح بیانگر کاهش میزان سفر و ترددها و نشان از همکاری هموطنان در اجرای این طرح و عمل به توصیه های ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر پرهیز از سفر دارد و به همین جهت از همراهی مردم فهیم کشورمان سپاسگزاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه ممنوعیت ورود و خروج خودروها تا 17 خرداد

ادامه ممنوعیت ورود و خروج خودروها تا 17 خرداد