مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-03سياسي

راه اندازی بخش عضوگیری و امانت دهی کتابخانه های عمومی زنجان


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان از راه اندازی بخش عضوگیری و امانت دهی کتابخانه های عمومی زنجان خبر داد و گفت: سالن های مطالعه همچنان تعطیل است.

- امیرعلی نیک بخش در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه در حال حاضر هر 99 کتابخانه زنجان خدمات امانت دهی و عضوگیری را انجام می دهند، افزود: رعایت دستورالعمل های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و اجتناب از تجمع افراد در (لابی و راهرو کتابخانه، مقابل میز امانت و محوطه کتابخانه) الزامی است.

وی گفت: با توجه به ابلاغیه ستاد کرونا شهرستان هایی که در وضعیت نارنجی هستند با رعایت کامل اصول بهداشتی و پروتکل های مقابله با ویروس کرونا به اعضا و مراجعان و مخاطبان کتاب و کتابخوانی خدمات ارائه خواهند داد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه خدمت رسانی در این مناطق صرفا در قالب امانت دهی و عضوگیری انجام می شود، تصریح کرد: فعلا سالن های مطالعه تا اعلام وضعیت زرد تعطیل است.

نیک بخش گفت: سایر فعالیت های فرهنگی در کتابخانه های عمومی استان در جریان قرار دارد، در حالی که به واسطه شیوع ویروس کرونا برخی از این فعالیت ها در بستر فضای مجازی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بخش عضوگیری و امانت دهی کتابخانه های عمومی زنجان

راه اندازی بخش عضوگیری و امانت دهی کتابخانه های عمومی زنجان