مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-03ورزشي

علیمردانی سرپرست هیات کاراته قم شد


فدراسیون کاراته محمد علیمردانی را به عنوان سرپرست جدید هیات کاراته استان قم تا زمان برگزاری مجمع انتخابات این هیات معرفی و منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بعد از انتخابات نافرجام بهمن ماه سال 1398 هیات کاراته استان قم که به شکایت کاندیدای رقیب یعنی محمدمهدی سلطانی از کاندیدای منتخب مجمع یعنی علیرضا برخوردار انجامید و سرانجام انتخابات این هیات ورزشی در بهار سال 1399 با نامه رسمی سرپرست این هیات ورزشی پرمخاطب و مدال آور شد، حالا بعد از حدود 9 ماه 15 نفر برای ریاست هیات کاراته استان قم ثبت نام کرده اند.

چند روز بعد از اعلام اسامی کاندیداهای ریاست هیات کاراته استان قم که یکی از آنها مهرداد حاجی زاده سرپرست این هیات است، حاجی زاده در نامه ای به مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با اعلام اینکه می خواهد از هرگونه سوء تفاهم در پیشرفت روند برگزاری مجمع انتخابات جلوگیری شود، به عنوان یکی از کاندیداهای این مجمع از سرپرستی هیات استعفا کرد.

کمتر از 48 ساعت بعد از استعفای مهرداد حاجی زاده از مسوولیت خود، اداره کل ورزش و جوانان استان قم محمد علیمردانی را به عنوان گزینه سرپرستی هیات کاراته به فدراسیون این رشته معرفی کرد و فدراسیون کاراته نیز ابلاغ سرپرستی علیمردانی را برای مدت سه ماه صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیمردانی سرپرست هیات کاراته قم شد

علیمردانی سرپرست هیات کاراته قم شد