مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 05:402021-06-03ورزشي

شاهکار رکابزنان کرمانشاهی با دست خالی


رییس هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه گفت: باوجود اینکه در منطقه غرب کشور هیچ پیست سرعتی برای رشته دوچرخه سواری وجود ندارد، اما چهار دوچرخه سوار کرمانشاهی با غیرت خود توانسته اند به تیم ملی راه پیدا کنند.

- ایوب محمودی امروز (13 خرداد) به مناسبت روز جهانی دوچرخه سواری در گفت و گو با ایسنا، نبود اعتبارات و زیرساخت را مهمترین مشکلات دوچرخه سواری در کرمانشاه دانست و اظهار کرد: ورزشکاران با غیرتی داریم که با دست خالی و نبود پیست شاهکار می کنند.

وی افزود: باوجود اینکه در منطقه غرب کشور هیچ پیست سرعتی برای رشته دوچرخه سواری نداریم، اما رکاب زنان کرمانشاهی با نبود این امکانات کارهای بزرگی می کنند.

رییس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه با بیان اینکه چهار دوچرخه سوار کرمانشاهی توانسته اند با وجود این شرایط به تیم ملی راه پیدا کنند، اضافه کرد: پارسا شفیعی، رامین اکبری، علیرضا شیری و محمدمهدی امیری ملی پوشان کرمانشاهی رشته دوچرخه سواری هستند که افتخاری برای استان محسوب می شوند.

وی خاطرنشان کرد: هرچند امکانات محدودی را در اختیار این دوچرخه سواران قرار داده ایم، اما در نهایت برای ادامه تمرینات خود به دل جاده های خطرناک می زنند و برای رسیدن به اهداف خود این خطرات را قبول می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهکار رکابزنان کرمانشاهی با دست خالی

شاهکار رکابزنان کرمانشاهی با دست خالی