مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 05:352021-06-03سياسي

کمیسیون رسیدگی به تخلفات ناوگان حمل و نقل در قزوین تشکیل شد


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از تشکیل کمیسیون ماده 14 ویژه رسیدگی به تخلفات مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری برای نخستین بار در استان خبر داد.

- به گزارش  خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، علیرضا معیری پور، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اظهار داشت: کمیسیون 14 در کنار کمیسیون های ماده 11 و 12 که به تخلفات رانندگان و شرکت های حمل و نقل رسیدگی می کنند، به منظور بررسی و رسیدگی به تخلفات مالکان ناوگان حمل و نقل جاده ای تشکیل شده است.

وی افزود: کمیسیون ماده 14در برخورد قانونی با دسته ای از رانندگانی که بدون داشتن کارت هوشمند در حوزه برون شهری فعالیت می کنند و به دلیل نداشتن کارت هوشمند امکان رسیدگی به تخلفاتشان در کمیسیون ماده 11 وجود ندارد فعالیت خواهد کرد.

معیری پور ادامه داد: همچنین در این کمیسیون به تخلفات مالکان آن دسته از ناوگان حمل و نقل که رانندگانشان کارت هوشمند دارند اما با انجام تخلفاتی چون عدم ارائه اسناد و مدارک و یا حمل بار اضافه قوانین را رعایت نمی کنند نیز رسیدگی می شود.

به گفته معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در برخورد با تخلفات این گروه از ناوگان حمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون رسیدگی به تخلفات ناوگان حمل و نقل در قزوین تشکیل شد

کمیسیون رسیدگی به تخلفات ناوگان حمل و نقل در قزوین تشکیل شد