مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 05:202021-06-03سياسي

ساماندهی بیش از دو میلیون واحد مسکن روستایی در کشور


نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه احداث مسکن بادوام از اصلی ترین سیاست های این نهاد است، گفت: تاکنون بیش از 2 میلیون واحد مسکن روستایی توسط بنیاد مسکن در کشور ساماندهی شده است.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه احداث مسکن بادوام از اصلی ترین سیاست های این نهاد است، گفت: تاکنون بیش از 2 میلیون واحد مسکن روستایی توسط بنیاد مسکن در کشور ساماندهی شده است.

حجت الاسلام حسین روحانی نژاد در آیین که به صورت نمادین با آغاز عملیات اجرایی 42 واحد مسکونی ویژه خانوارهای دارای دو عضو معلول در شیراز انجام گرفت بر لزوم استفاده از ظرفیت خیرین برای تامین مسکن نیازمندان و مددجویان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بنیاد مسکن او با برشمردن ماموریت های بنیاد مسکن با مشارکت خیرین و حساب 100 امام راحل، اظهار کرد: تامین مسکن نیازمندان و مددجویان از ماموریت های اصلی بنیاد مسکن است، بنیاد مسکن ساخت 100 هزار واحد مسکونی را با اعطای تسهیلات کم بهره 50 میلیون تومانی و کمک رایگان 30 میلیون تومانی در سطح کشور کلید زده است.

روحانی نژاد گفت: احداث مسکن محرومان یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که این بنیاد با تمام توان سعی در اجرای این مطالبه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی بیش از دو میلیون واحد مسکن روستایی در کشور

ساماندهی بیش از دو میلیون واحد مسکن روستایی در کشور