مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 04:052021-06-03اقتصادي

ایجاد اشتغال و افزایش درآمد اقتصادی زودبازده با پرورش شترمرغ در مشهد


رییس اداره بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مشهد گفت: صنعت غیربومی پرورش شترمرغ یکی از پرسودترین فعالیت های بخش دامی در کشور است که با سوددهی فراوان می تواند ضمن جلوگیری از خروج ارز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی، حجت ایمانی مقدم گفت: افزایش کمی و کیفی تولیدات شترمرغ از طریق پیاده کردن استانداردهای جهانی یکی از اهداف ما در سازمان جهاد کشاورزی مشهد است.

رییس اداره بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مشهد بیان کرد: ایجاد اشتغال و افزایش درآمد اقتصادی زودبازده، عمران و آبادانی روستاها و کاهش مهاجرت به شهر و آموزش و کمک به اشتغال مولد و پایدار مددجویان و خانواده های آنان از دیگر اهداف پیش بینی شده این اداره در پرورش شترمرغ است.

وی با بیان اینکه پرورش شترمرغ یکی از پرسودترین فعالیت های بخش دامی در کشور به شمار می رود، افزود: این صنعت غیربومی با سوددهی فراوان می تواند ضمن جلوگیری از خروج ارز، توان صادراتی را با توجه به سیاست اقتصاد بدون نفت، افزایش دهد و با مطالعه، کار علمی و کارشناسی می توان این صنعت را به عنوان الگویی مناسب در مشهد مطرح کرد.

ایمانی مقدم اظهار کرد: تولید و پرورش شترمرغ در مشهد صنعت نوپایی است که در روستاهای مجاور این منطقه در حال افزایش است و این درحالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال و افزایش درآمد اقتصادی زودبازده با پرورش شترمرغ در مشهد

ایجاد اشتغال و افزایش درآمد اقتصادی زودبازده با پرورش شترمرغ در مشهد