مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 03:552021-06-03سياسي

سپاه سپر بلای حوادث کشور است/ افزیش قدرت با مشارکت حداکثری در انتخابات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سردار رمضان شریف، سخنگو و مسؤول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست بصیرتی و سیاسی لشکر عملیاتی 10 حضرت سید الشهدا (ع) استان البرز، با اشاره به تصویر روشن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گذشته افتخارآمیز این سازمان انقلابی و نیز افق و آینده روشنی که برای آن متصور است، گفت: دشمن سعی داری با هجمه های سراسیمه و متراکم اقتدار و منزلت اجتماعی سپاه را خدشه دار کند.

سخنگو و مسؤول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سپاه  در راستای فرامین مقام معظم رهبری حرکت می کند، افزود: این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برآمده از بطن مردم انقلابی و صاحبان این کشور است، واقعیتی انکارناپذیر است.

تا زمانی که انقلاب پابرجاست دشمن علیه سپاه حرکت می کند سردار شریف یادآور شد: سپاه در طول سال های گذشته، بیشترین شهید و مجروح را تقدیم این انقلاب کرده و بیشترین رنج و مشقت را متحمل شده است؛ همواره از سوی دشمنان به شدت مورد هجمه قرار گرفته و باور دارد تا این انقلاب زنده و پویاست، دشمنی آنان ادامه خواهد داشت.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: گاهی لازم است از خود سوال کنیم که چرا سپاه پاسداران در میان نهادهای برخاسته از انقلاب، در میدان های مختلف این گونه موفق و سربلند است؟


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه سپر بلای حوادث کشور است/ افزیش قدرت با مشارکت حداکثری در انتخابات

سپاه سپر بلای حوادث کشور است/ افزیش قدرت با مشارکت حداکثری در انتخابات