مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 03:552021-06-03اقتصادي

طرح گردشگری سد درونگر ماندگاری مسافر در درگز را افزایش می دهد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درگز گفت: طرح گردشگری سد درونگر درگز بزرگترین طرح گردشگری شهرستان است و با اجری این طرح، ماندگاری مسافر و گردشگر در شهرستان درگز افزایش چشمگیری خواهد یافت.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درگز گفت: طرح گردشگری سد درونگر درگز بزرگترین طرح گردشگری شهرستان است و با اجری این طرح، ماندگاری مسافر و گردشگر در شهرستان درگز افزایش چشمگیری خواهد یافت.

محمد مددی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: سد درونگر درگز در 35 کیلومتری شمال غربی شهرستان درگز واقع شده است و بزرگترین طرح گردشگری شهرستان درگز که موافقت اصولی آن در ماه های اخیر صادر شد، در محدوده این سد اجرا خواهد شد.

مددی اظهار کرد: طرح گردشگری سد درونگر، دارای امکاناتی همچون، اقامتگاه، رستوران، تفریحات آبی و.

است که توسط بخش خصوصی اجرا خواهد شد و حدود 29 هکتار وسعت دارد؛ هزینه راه اندازی آن نیز حدود 25 میلیارد تومان برآورد شده است و با توجه به وسعت طرح، پیش بینی می کنیم اجرای آن 2 سال زمان ببرد و در حل حاضر نیز در مرحله گرفتن استعلامات است.

وی ادامه داد: شهرستان درگز در شمالی ترین نقطه استان خراسان رضوی واقع شده است و به لحاظ طبیعت بکر، تفرجگاه های متعدد و جاذبه های تاریخی، مورد توجه مسافران و گردشگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح گردشگری سد درونگر ماندگاری مسافر در درگز را افزایش می دهد

طرح گردشگری سد درونگر ماندگاری مسافر در درگز را افزایش می دهد