مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 20:002021-06-02سياسي

گره گشایی از «راز های جماران» در شبکه سه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه مستند رازهای جماران در چهار قسمت 30 دقیقه ای به روایت زندگی حضرت امام خمینی(ره) و مناسبات سیاسی و فردی ایشان از زبان محافظان بیت امام (ره) در حد فاصل سال های 57 تا 68 می پردازد و از روز پنجشنبه سیزدهم خرداد .

- مجموعه مستند راز های جماران که به روایت زندگی حضرت امام خمینی (ره) و مناسبات سیاسی و فردی ایشان می پردازد، از شبکه سه سیما پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، مجموعه مستند رازهای جماران در چهار قسمت 30 دقیقه ای به روایت زندگی حضرت امام خمینی(ره) و مناسبات سیاسی و فردی ایشان از زبان محافظان بیت امام (ره) در حد فاصل سال های 57 تا 68 می پردازد و از روز پنجشنبه سیزدهم خرداد تا یکشنبه شانزدهم خرداد ساعت 20 از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود.

محافظان جزو نزدیک ترین افراد به بیت امام (ره) بودند و ناگفته ها و روایت های شنیدنی و جذابی از زندگی امام خمینی (ره) برای بیان دارند.

همچنین در مجموعه مستند رازهای جماران برای اولین بار بیش از 100 قطعه عکس و تصاویر دیده نشده از جماران و بیت امام (ره) برای اولین بار به نمایش در می آید.

ساخت این مجموعه مستند بیش از 2 سال به طول انجامیده است و برای ساخت آن از صدها ساعت گفتگوی شنیده نشده و هزاران صفحه منابع دیده نشده استفاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره گشایی از «راز های جماران» در شبکه سه

گره گشایی از «راز های جماران» در شبکه سه