مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 17:452021-06-02اقتصادي

جمهوری آذربایجان جایگاه ویژه ای در بین کشورهای هدف صادراتی دارد


نائب رییس اتاق بازرگانی تبریز گفت: کشور جمهوری آذربایجان جزو مهم ترین مقاصد تجاری تولیدکنندگان و تجار آذربایجان شرقی محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، ابوالفتح ابراهیمی چهارشنبه در ابتدای جلسه احصای مشکلات تجارت با جمهوری آذربایجان با اشاره ای به مجوز صادر شده برای واردات واکسن را دارند، می توانند با اتاق ارتباط لازم را داشته باشند تا اتاق بازرگانی تبریز نیز پیگیر روند درخواست این افراد باشد.

  نائب رییس اتاق بازرگانی تبریز در ادامه با اشاره ای به موضوع توسعه تجارت با جمهوری آذربایجان گفت: این کشور جزو مهم ترین مقاصد تجاری تولیدکنندگان و تجار آذربایجان شرقی محسوب شده و اهمیت ویژه ای در بین کشورهای هدف دارد و میزان مراودات تجاری با این کشور قطعا در اقتصاد استان موثر خواهد بود.

ابراهیمی در خصوص جلسه ویدیوکنفرانسی هیات رییسه اتاق تبریز با اعضای کنفدراسیون ملی سازمان کارآفرینان جمهوری آذربایجان گفت: در این جلسه نیز راهکارهای افزایش ارتباط دو جانبه و مشکلات این ارتباط، احصا و راهکارهایی برای حل این مشکلات مطرح شد.

  وی، روابط سیاسی قوی را یکی از مهم ترین مولفه ها در ایجاد یک ارتباط موثر دانسته و گفت: در این میان سفیران کشورها اهمیت ویژه ای در برقراری ارتباط دو جانبه دارند و سفرا باید علاوه بر نقش سیاسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری آذربایجان جایگاه ویژه ای در بین کشورهای هدف صادراتی دارد

جمهوری آذربایجان جایگاه ویژه ای در بین کشورهای هدف صادراتی دارد